Netwerkbijeenkomst zorgt voor waardevolle informatie

Dinsdag 2 april hield Nanny4All een eerste netwerkbijeenkomst waarvoor een aantal afgevaardigden van grote en kleine kinderdagverblijven waren uitgenodigd. In het Crown Business Center in Gilze-Rijen deelden de aanwezigen, die allemaal gebruikmaken van de bedrijfsautomatisering en app van Nanny4All, hun praktijkervaringen met elkaar. De inspirerende sessie leverde voor zowel de deelnemers als voor Nanny4All heel veel waardevolle informatie op.

 

Sparren met mensen uit de praktijk tijdens netwerkbijeenkomst

Van Nanny4All is bekend dat dé alles-in-een oplossing voor de administratieve processen binnen de kinderopvang zijn kracht voor een belangrijk deel ontleent aan de signalen die vanuit de mensen die er dagelijks mee werken komen. Directeur Marijn Kuijpers en zijn team hebben daar al tijdens de ontwikkeling van het systeem goed rekening mee gehouden. Het goed luisteren naar de mensen uit de praktijk levert immers waardevolle informatie op. Nu het systeem – dat eind 2017 werd gelanceerd – eenmaal draait, komt het aan op het continu updaten en verder door-ontwikkelen van de functionaliteiten. Ook bij dat traject wil Nanny4All graag gebruikmaken van de input vanuit de dagelijkse gebruikers. Deze eerste netwerkbijeenkomst was een prima moment om ervaringen uit te wisselen en te kijken welke verbeteringen of aanvullende functies wenselijk zijn.

 

Flexibele toepassingen voor een dynamische markt

Bij de bijeenkomst in Gilze-Rijen gingen naast Marijn Kuijpers ook consultant Eveline van Kessel en supportdeskmedewerker Manon van der Graaf met de genodigden in gesprek. Er zit veel dynamiek in de moderne kinderopvang en dat vraagt ook van de administratieve processen, personeelsplanning en communicatie met ouders en belangenbehartigers de nodige flexibiliteit. De ontwikkelingen binnen de kinderopvang zorgden voor levendige discussies en inhoudelijke vraagstukken die zowel bij de kleinere als grotere kinderdagverblijven blijken te spelen. Primair draait het daarbij om het verder optimaliseren van de personeelsinzet, het verder automatiseren van de financiële administratie en het nog beter benutten van de handige Nanny4All app.

 

Oprichten klantenpanel

De slotconclusie van een ochtendje netwerken en brainstormen was dat er vanuit de gebruikers van Nanny4All behoefte is aan dit soort netwerkmomenten. Tevens sprak de meerderheid de wens uit om tot de oprichting van een klantenpanel te komen. Vanuit dat klantenpanel kan Nanny4All worden gevoed met waardevolle informatie waarmee het automatiseringssysteem en de bijbehorende app steeds verder uitgebreid en verbeterd kunnen worden. Hoe de samenstelling van het klantenpanel eruit gaat zien wordt de komende tijd bekeken. Vast staat al wel dat ook hierin zowel de kleine als grotere kinderdagverblijven vertegenwoordigd zullen zijn. Tevens zal Nanny4All door het jaar heen vaker van dit soort klantenbijeenkomsten gaan houden. Alle klanten zullen hier tijdig over worden geïnformeerd.